Skupinový OUTPLACEMENT

Jste v situaci, kdy musíte jako společnost propouštět hromadně? Rádi byste svým zaměstnancům poskytnout pomocnou ruku jako poděkování za práci, kterou pro Vaši společnost odvedli?

Outplacement je služba, která vyjadřuje nejen respekt k těm, kteří odcházejí, ale také velmi silně buduje značku zaměstnavatele a v konečném důsledku zvyšuje hodnotu Vaší firmy.

Využijte naší služby, pokud chcete poskytnout péči zaměstnancům a připravit je na další cestu pracovním trhem. Budou Vaši značku zaměstnavatele podporovat, i když už pro Vás nebudou pracovat.

Cena služby: 3999 Kč (bez DPH)

Tomáš Drážný

Founder

Dagmar Matějková Chudárková

HR Senior Consultant

Průběh a obsah workshopu:

  • Pozveme účastníky na workshop s občerstvením a příjemnou atmosférou

  • Náplň workshopu je ve čtyřech blocích - Orientace v nové situaci na trhu práce, Sestavení životopisu, linkedinu a motivačního dopisu, Jak přistoupit k interview a Jak se pohybovat na trhu.

  • Zorientujeme účastníky na pracovním trhu a poskytneme vhled do toho, jak přemýšlí hlavní hráči na trhu práce.

  • Projdeme společně, jak správně uchopit nové hledání profesní výzvy tak, aby průběh byl efektivní.

  • Nastavíme proces, kterým se dostaneme k identifikaci odvětví, pozic a konkrétních firem, na které je vhodné se strategicky zaměřit.

  • Asistujeme při těžké situaci uvědomění si, co vlastně dál, jak postupovat.

  • Poskytneme materiály a nástroje k efektivnímu sestavení target listu společností.

  • Vysvětlíme principy personal brandingu a doporučíme vhodné nástroje pro jeho budování.

  • Jednotlivé bloky povedou profesionální konzultanti s mnohaletými zkušenostmi z HR oblasti, headhuntingu a byznysu

  • Účastníci se budou moci nechat také vyfotit profesionálním fotografem.

Cena zahrnuje:

Pětihodinový workshop obsahující veškerou potřebnou orientaci, informace ke konkrétním krokům a potenciálním možnostem na trhu práce. 

Účastníci se dozvědí, jaké mají možnosti na trhu práce a jak si hledat nové zaměstnání efektivně. Vysvětlíme jim jak sestavit skutečně obsahově i formou kvalitní CV, předáme rady jak si optimalizovat Linkedin profil. Odnesou si znalost efektivní metodiky pro nalezení nové pracovní pozice. Zjistí, jak přistoupit k samotnému interview a co je čeká před ním, na něm a také po nástupu do nové pozice.

  1. První kroky a orientace v nové situaci

    • Základní povědomí o právech a povinnostech na trhu práce před a po nástupu do zaměstnání.

    • Rekvalifikační kurzy a další možnosti vzdělávání a rozvoje.

    • Co mě čeká před nástupem do nové práce a v den nástupu.

    • Odměňování a benefity

    • Adaptační proces, zkušební doba a vyhodnocení

    • Ukončení pracovního poměru ve zkušební době

  2. Sebeprezentace v online a offline prostředí

    • Jak sestavit obsahově kvalitní CV

    • Analýza a nastavení Linkedin profilu

    • Sestavení optimálního průvodního/motivačního dopisu

  3. Jak na interview

    • Co se děje před interview, GDPR 

    • Kdo povede interview a kdo ve firmách rozhoduje?

    • Jak se chovat a působit na interview

    • Assessment Center – co to je a jak se připravit

    • Interview a zakázané otázky, diskriminace

  4. Jak se pohybovat na trhu

    • Orientace v přemýšlení hlavních hráčů na pracovním trhu

    • Vytvoření strategie a efektivního, strukturovaného uchopení hledání další pracovní výzvy

    • Pomoc s vytvořením seznamu cílových společností pro další kariérní výzvu

    • Poskytnutí databáze společností pro vyfiltrování a vytvoření seznamu preferovaných firem.

  5. Profesionální fotograf

    • Možnost využít služeb profesionálního fotografa pro fotku na CV či Linkedin

Workshop:                        9:30 - 14:30 (5 hodin) 

Kapacita:                           Max. 15 účastníků

Cena za účastníka:         3999 Kč bez DPH 

Workshop  může být ve variantě na míru jen pro Vaši společnost či otevřený workshop, kam můžete zaregistrovat několik svých zaměstnanců

Kdo workshop povede?

 Tomáš Drážný, Founder & CXO

...je bývalý headhunter a zakladatel projektu Executivejob.cz. Jako Partner executive search agentury, kde působil přes pět let, měl na starosti projekty obsazování top manažerských rolí a management consultingu. Headhuntingu se učil v Londýně u slavné Jill Dillistone. Ambicí Tomáše je přivést na český trh zahraniční trendy v oblasti náboru manažerských pozic ať už ty technologické, nebo ty prozákaznické. Velmi se zajímá o řeč těla a její využití v náboru. 

Vystudoval Politologii v Olomouci a mezinárodní vztahy v Praze, politické vědy studoval také v Londýně na Queen Mary University. Hrál fotbal ve Švýcarsku, pracoval pro EU. Tomáš má velmi rád adrenalinové sporty, miluje poker a deskové hry, cestování (nejen) po Africe a zbožňuje stand-up comedy

Dagmar Matějková Chudárková

...je HR Interim manažerkou a konzultantkou v personální oblasti s více než 20 letou praxí z globálních, mezinárodních i lokálních společností. Má praktickou zkušenost s celým životním cyklem zaměstnance, tedy on náboru, až po exit. Dagmar zná HR od A do Z a měla si možnost prakticky a opakovaně vyzkoušet zavádění procesů v HR, jejich optimalizaci nebo automatizaci. Měla pod sebou HR regiony 7-15 zemí, včetně Vietnamu nebo třeba Luxemburska, či Kypru. Dagmar je také aktivní členkou odborných poradců Hospodářské komory v oblasti zaměstnanosti a je také součástí ExCom, podnikatelského sdružení IBB Praha.

Ve volném čase se Dagmar věnuje Bikram józe a různorodým sportovním aktivitám, dlouhým procházkám. Ráda vaří, její recepty jsou k dispozici na receptarna.cz a také skvěle fotí. Má ráda víno, v létě svěží bílé a v zimě těžké červené.

Kliknutím na pokračovat souhlasíte s našimi Všeobecnými obchodními podmínkami.

U nás jsou Vaše údaje v bezpečí. Společnost Executive Job s.r.o. zpracovává Vaše osobní údaje v souladu s obecným nařízením o ochraně osobních údajů (EU) 2016/679. Přečtěte si v našich Zásadách používání dat, jak sbíráme, používáme a sdílíme Vaše údaje.

Další služby

Kariérní poradenství ONLINE

Naučíme Vás, jak systematicky a efektivně přistoupit k hledání nové práce

2999 Kč Pro registrované sleva 10 %

Doporučujeme

Manažerský profesionální životopis

Konzultace CV od zkušených profesionálů

999 Kč Pro registrované sleva 10 %

Profesionální LinkedIn profil

Konzultace či vytvoření Vašeho Linkedin profilu optimalizovaného pro headhuntery a HR nábor

999 Kč Pro registrované sleva 10 %

Proč se registrovat na Executivejob.cz?

  • Získáte u nás možnost reagovat na seniorní manažerské pracovní příležitosti
  • Registrace je u nás zdarma a zabere Vám maximálně 3 minuty
  • Můžete využít neviditelného režimu, nikdo se nedozví, že hledáte novou kariérní výzvu
  • Získáte 10% slevu na všechny naše služby
  • Budete na očích - spolupracujeme s 15 top headhuntery v ČR
  • Změníme Vaše hledání nové kariérní výzvy v zážitek